Znacząca firma ‘Big Tech’ pod przewodnictwem ADL
prowadzi pro-migrancką operację psychologiczną ‘PsyOp’ w Polsce
Tłumaczenie z jęz. angielskiego Jan Czarniecki
FRANKIE STOCKES – 29 sierpień – artykul opublikowany w: International News, Marxism, Nationalism vs. Globalism, News, Politics “ADL-Led Big Tech Firm Runs Pro-Migrant PsyOp w Polsce”
Jigsaw, spółka zależna Google’a, planuje „zasypywać” Polskę „reklamami psychologicznymi”, które mają „zaszczepić” Polaków przeciwko patriotyzmowi.
Znacząca firma ‘Big Tech’, której prezes jest członkiem zarządu skrajnie lewicowej ADL, prowadzi pro-migrancką operację psychologiczną w Polsce, zasypując Polskę pro-migranckimi reklamami wideo, które mają “zaszczepić” ludność w Polsce przed patriotyzmem i “anty-migranckimi tropami”.
Jigsaw, spółka zależna Google, w najbliższych tygodniach będzie „zasypywać” Polskę reklamami o tematyce pro-migranckiej, co jest częścią planu opracowanego przez prezesa zarządu f-my Jigsaw, Yasmina Greena, oraz zespołu psychologów, z którymi współpracuje. Oprócz pełnienia funkcji prezesa zarządu Jigsaw, Green jest członkiem zarządu skrajnie lewicowej i otwarcie antychrześcijańskiej Anti-Defamation League (ADL).
ADL, która często jest nazywana żydowską organizacją supremacyjną, odgrywa główną rolę w tłumieniu konserwatywnych wypowiedzi w Stanach Zjednoczonych, współpracując nawet z rządem federalnym i platformami mediów społecznościowych.
W Europie, ta żydowska grupa wsparcia przyjęła twardą linię przeciwko Rosji i innym narodom uważanym za zbyt „nacjonalistyczne”, jak Polska, które oparły się otwarciu granic dla milionów bliskowschodnich i afrykańskich nielegalnych imigrantów, zakłócając liberalny porządek świata, z którym ADL jest tak mocno spleciony.
Polska odegrała wiodącą rolę w przyjmowaniu ukraińskich uchodźców po rosyjskiej inwazji. Oba kraje graniczą ze sobą i dzielą unikalne, ale nieco podobną słowiańską kulturę i historię.
To podobno zdenerwowało Green’a podczas niedawnej podróży do Polski, gdzie ubolewał, że Polacy przyjęli Ukraińców z otwartymi ramionami, ale zamknęli swoje granice dla rzeszy nielegalnych imigrantów z trzeciego świata, którzy pozostawiają krwawe ślady po sobie w regionach Europy, które pozwolono im zająć.
W odpowiedzi, Green i spółka zależna Google, Jigsaw, zainicjowali pro-migrancką kampanię reklamową, aby „uchronić” ludność w Polsce przed „dezinformacją”. Termin ten jest źle zdefiniowany przez Green’a i Jigsaw, ale wydaje się, że oznacza każdą informację sprzeczną z narracją globalnej lewicy o otwartej migracji. Kampania reklamowa, która w swej istocie jest operacją psychologiczną (PsyOp) mającą na celu skłonienie Polaków do otwarcia granic dla krajów trzeciego świata, pojawi się na YouTube i innych platformach społecznościowych ‘Big tech’.
Ta kampania reklamowa, opracowana z pomocą psychologów i badaczy z Uniwersytetu w Cambridge, od dawna centrum globalistycznego kształtowania polityki i eksperymentów psychologicznych, będzie prezentować widzom i słuchaczom „anty-migranckie tropy” i inne punkty widzenia, po czym nauczy ich, jak je obalić. Wszystko to będzie miało miejsce w około 90-sekundowym klipie wideo.
Według strony internetowej opublikowanej przez Uniwersytet w Cambridge i opisującej ich pracę nad antypolskim PsyOp, Jigsaw istnieje w ramach Google, aby „zwalczać zagrożenia dla społeczeństw otwartych”, wydając się czerpać inspirację z międzynarodowego oligarchy George’a Sorosa i jego Fundacji Społeczeństw Otwartych.
W badaniu opublikowanym przez szefową badań Jigsaw, Beth Goldberg, firma ta porównała przekonanie Polaków do przyjęcia nielegalnych migrantów do przekonania ludzi na całym świecie do przyjęcia szczepionki na COVID-19. Ci, którzy nie zakasują rękawów na przyjęcie szczepionki lub nie otwierają swoich granic dla migrantów, są ofiarami „dezinformacji”, twierdzi Goldberg i Jigsaw w badaniu, i muszą być „zaszczepieni” przeciwko niej.
https://nationalfile.com/adl-led-big-tech-firm-runs-pro-migrant-psyop-in-poland/